Drugie w tym roku spotkanie, stworzone specjalnie dla właścicieli i kadry zarządzającej Firm Członkowskich RIG, odbędzie się już 20 maja w Park Hotel Diament Katowice o godz. 17.00.
Networking to kluczowe pojęcie dla skutecznego biznesu. Nie od dziś wiadomo, że dobra sieć kontaktów to ważny element w firmie. Doskonałą przestrzenią służącą do podejmowania pierwszych rozmów i współpracy – w przyszłości finalizowanych pomyślnymi kontraktami – a także miejscem wymiany dobrych praktyk oraz wzajemnego wsparcia firm, w osiąganiu swoich celów jest networking i sieciowanie relacji w gronie Firm Członkowskich Izby.
Ekskluzywne, zamknięte wydarzenie daje możliwość:
– zaprezentowania swojej firmy w trakcie 30-sekundowej prezentacji w ramach moderowanej sesji networkingowej,
– poznania potencjalnych partnerów biznesowych i klientów,
– wyjątkowej, inspirującej konwersacji,
– wartościowo i mile spędzonego czasu w gronie przedsiębiorców przy poczęstunku.
To unikatowa szansa na nawiązanie relacji z przedstawicielami kilkudziesięciu Firm Członkowskich Izby!
Postaw na networking! Początek spotkania o godz. 17.00, zakończenie zaplanowano ok. godz. 20.00. Udział jest bezpłatny.
UWAGA!
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o udział w spotkaniu jednego przedstawiciela Firmy – wyłącznie właścicieli, przedstawicieli zarządu lub kadry menadżerskiej. Brak możliwości rejestracji na miejscu przed wydarzeniem.
Uprzejmie informujemy, że 70% miejsc na spotkaniu będzie przeznaczonych dla Przedstawicieli Firm, które nie uczestniczyły w spotkaniu networkingowym w dniu 19 lutego br., a także nowych Firm Członkowskich, które będą odbierać certyfikaty przynależności do RIG. Prosimy o jak najszybszą rejestrację, gdyż ilość miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.
AGENDA:
17:00 | Przywitanie uczestników oraz prezentacja założeń i przebiegu spotkania |
17:10 | Gra integracyjna |
17:20 | Runda przedstawień 30 sek./ os. (imię, nazwisko, nazwa firmy, siedziba, produkt, usługa, kogo, czego szukamy) |
18:10 | Quiz z nagrodami |
18:25 | Wspólne zdjęcie uczestników spotkania |
18:30 | Rozmowy w kuluarach |
20:00 | Zakończenie spotkania |