Gala rozdania nagród Polish Contact Center Awards 2024, ponownie zgromadzi liderów rynku reprezentujących kilkadziesiąt marek koncentrujących się na zapewnieniu najwyższego poziomu CX. Będziemy gościć kilkuset uczestników konkursu, oraz innych zainteresowanych branżowymi best practice, trendami i nowinkami rynku.

 

 

Podczas wydarzenia wskażemy i nagrodzimy tych, którzy kształtują standardy contact center poprzez ciągłe dążenie do zapewnienia klientom najlepszych doświadczeń. Gala to doskonałe miejsce integracji środowiska profesjonalistów CC oraz okazja do wymiany opinii, doświadczeń i budowy naszej CXowej społeczności.

 

 

GDZIE I KIEDY?

 

W tym roku Gala odbędzie się w Hotelu Renaissance Warsaw Airport (ul. Żwirki i Wigury 1H) w Warszawie. W nowej przestrzeni odświeżymy formułę, ale utrzymamy styl naszego spotkania. Uroczysta, oficjalna część Gali rozpocznie się o godzinie 18:30. Rejestrację gości rozpoczniemy o 18:00 – prosimy o punktualne przybycie, aby uniknąć opóźnień i zapewnić sobie najlepsze miejsca. Po rozdaniu nagród rozpoczniemy huczne AfterPARTY, na którym jak co roku będziemy świętować i bawić się w doborowym towarzystwie.

 

CHCESZ KUPIĆ BILETY?

 

Zarezerwuj już dziś miejsca na Gali dla swojego zespołu, aby uczestniczyć w gronie kilkuset osób świętujących kolejne rozdanie nagród PCCA. Bilety na Galę można zamówić na stronie https://pcca.pl/gala/ lub przez formularz.

 

POTRZEBUJESZ NOCLEGU?

 

Wszystkich zainteresowanych noclegiem, zapraszamy do zapoznania się ze specjalnie przygotowaną dla Uczestników Gali ofertą hotelu Renaissance Warsaw Airport.

Więcej informacji:  aleksandra.skarzynska@smb.pl

 

 

Kwartalnik “Business HUB”  jest patronem medialnym Polish Contact Center Awards 2024.

 

 

 

 

Najnowsze