6 wykładów i warsztatów, pokaz profesjonalnego makijażu biznesowego i wieczorowego, strefa konsultacji z kilkunastoma stoiskami – od badania wzroku, przez analizę składu ciała, prezentację obrazów, produktów bankowych, mody aż po degustację polskiego wina! Możliwość rozmów biznesowych w kuluarach. W trakcie eventu organizowanego w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach z okazji Dnia Kobiet nie sposób było się nudzić.

 

Już po raz czwarty odbyło się jedyne tego typu wydarzenie na Śląsku mające na celu integrację kobiet z lokalnego środowiska biznesowego, dostarczenie wiedzy, inspiracji, a także dające możliwość wymiany doświadczeń w luźnej atmosferze i przede wszystkim… będące okazją do wyśmienitej zabawy!

W programie nie zabrakło atrakcji, zarówno merytorycznych, jak i rozrywkowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się wykłady i prelekcje na różnorodne tematy, istotne dla kobiet przedsiębiorczych.

Gabriela Cerowska z agencji marketingowej MOMA prezentowała jak zaistnieć na LikedIn. To medium społecznościowe wciąż zbyt mało doceniane w Polsce jako narzędzie reklamy osobistej, narzędzie promocji swojej firmy i marki.

O konsumpcji z głową, przykładach naruszenia praw autorskich w świecie mody i ochronie własności intelektualnej, a także książce „Prawo designu i mody. Kreowanie produktu” opowiadały ekspertka z wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Śląskiego adw. dr hab. Marlena Jankowska-Augustyn i apl. adw. Agnieszka Warmuzińska.

O metodzie 5 kroków w efektywnym działaniu mówiła Katarzyna Jagiełło, ekspertka Personal Leadership, założycielka i CEO firmy Talent Up, agencji doradztwa strategicznego. Uczestniczki spotkania mogły wziąć udział w autorskim teście „Twój Naturalny Styl Przywództwa”, który wzbudził wiele kontrowersji. Trenerka zapowiedziała też stworzenie nowego projektu motywacyjno-coachingowego, skierowanego stricte do kobiet.

 

– Projekt „Queen in Flow” jest skierowany do kobiet, które chcą odkryć w sobie królową, transformującą swoje życie i biznes, świat wokół siebie, zgodnie ze swoimi talentami – w lekkości, radości, po kobiecemu. Naprawdę musimy sobie przypomnieć, że to mamy w sobie. W Polsce kobiety musiały założyć spodnie i tej męskiej energii jest w nas bardzo dużo. Potrafimy sobie dać doskonale radę. Nie o to chodzi, by biegać za tym mamutem, tylko, żeby pozwolić na to, żeby ktoś go nam przyniósł. Warto, byśmy przestały być Zosiami Samosiami w wielu obszarach życia. W przypadku biznesu, powinnyśmy pozwalać sobie na delegowanie zadań, żeby zespół czuł się potrzebny. Pozwólmy sobie na bycie we własnym „flow”, odkrycie swoich talentów i energii. Uczmy się prosić o pomoc, a także fajnych i ciepłych relacji z ludźmi, ale nie bezkrytycznych i naiwnych. To chce propagować w tym projekcie – podkreślała Katarzyna Jagiełło.

 

Przedstawicielki Kancelarii Adwokackiej Patrycja Duraj Piecuch przybliżyły tematykę prawnych wyzwań jakie stawia przed przedsiębiorczymi kobietami cyberprzestrzeń i zagrożenia, które niesie poprzez m.in. zniesławienie, znieważenie czy psucie wizerunku firmy.

 

Barbara Lech, dyplomowana coach, autorka znanej publikacji „Żółta książka o pewności siebie”, rozpoczęła warsztaty od… masażu motywacyjnego, do którego przyłączyły się wszystkie zgromadzone Panie. Prelegentka przekonywała, że odpowiednia sztuka prezentacji stanowi połowę sukcesu! Na każdym etapie życia można przeprowadzić zmiany, z których najważniejszy element to poczucie misji, wizji i wartości, co daje możliwość dotarcia do drugiego człowieka. Złota zasada głosi, by dobrze zaprezentować swój biznes należy zmienić sposób myślenia i koncentrować się na drugiej osobie i jej potrzebach.

 

Najbardziej oczekiwaną prelegentką była Irena Kamińska-Radomska, wykładowczyni i trenerka, założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Autorka książek m.in. „Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”, „Jak zostać damą”. Temat etykiety w biznesie i autoprezentacji ciągle budzi duże emocje, w czasach, gdy działania biznesowe to w dużej mierze budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów, które stanowią fundament wielu udanych przedsięwzięć. Mentorka programu TVN „Projekt Lady” przekonywała, że do sukcesu w autoprezentacji prowadzą trzy punkty, na które warto zwrócić uwagę – pewność siebie, budowanie autorytetu i swoboda.

 

– Dzięki znajomości zasad savoir-vivre łatwiej o pewność siebie, a codzienne ćwiczenia pozwalają na uzyskanie oczekiwanej swobody w zachowaniu się. Przede wszystkim, należy stosować zasady dobrego wychowania zawsze, a w szczególności, gdy jesteśmy w kontakcie z osobami, które od nas zależą. To jest prawdziwa klasa – zaznaczała Irena Kamińska-Radomska.

Duże zainteresowanie wzbudził temat dress code’u i test przygotowany dla uczestniczek. Wiele z osiemnastu pytań np.: czy otrzymanie przekreślonej wizytówki to afront – nie należało do najłatwiejszych. Pytaniom i dyskusji nie było końca.

 

Po wizycie w strefie konsultacji, gdzie na Panie czekało wiele niespodzianek – pokazy, degustacje i przede wszystkim – starannie wyselekcjonowane stoiska ze specjalistami w swoich dziedzinach (zdrowia, mody, urody czy finansów). Przyszedł czas na loterię wizytówkową, która dzięki hojności Partnerów wydarzenia, obfitowała w wiele upominków.

 

Na finał wydarzenia uczestniczki mogły wziąć udział w After Party w Scenie 54 – Katowice, gdzie dla zgromadzonych wiązankę energetycznych przebojów zaśpiewał Mateusz Wróbel.

 

Formuła Pierwiastka K! po raz kolejny pokazała, że tego typu spotkania dla kobiet, które chcą miło spędzić czas i poznać inne, fantastyczne przedstawicielki płci pięknej są bardzo potrzebne. W spotkaniu wzięło udział ponad 100 osób.

 

Jolanta Liszka, niezależny partner firmy LR po raz pierwszy wzięła udział w wydarzeniu.

– Jestem zachwycona eventem, na pewno na następny też przyjadę. Podobały mi się wykłady, panuje tutaj fantastyczna, kobieca atmosfera, gdzie wymieniamy się swoimi doświadczeniami i można się dużo dowiedzieć. Naprawdę dużo wyniosłam z tego spotkania – podkreślała uczestniczka.

 

Wydarzenie odbyło się 6 marca w Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, ul. Opolska 15.

Event miał miejsce dzięki inicjatywie i zaangażowaniu: Ewy Kowacz, Aleksandry Rolling, Beaty Kempny, Jagi Kolawy oraz innych pracowników Izby, a także wsparciu agencji marketingowej MOMA.

 

FOTORELACJA BY MAGDALENA KYZIOŁ:

ZOBACZ TUTAJ.

 

 

Partnerzy wydarzenia:

 

Jej Wysokość Komunikacja, FAME PR & MARKETING, Agencja Marketingowa MOMA, BNP Paribas, Scena 54 – Katowice, WOSEBA, EkaMedica, Kyzioł Fotografia, PAESE Cosmetics Katowice, Panewnicka 201 Klinika Trychologii, Business English Academy, MONAT, ADRIAN Fabryka Rajstop, Gabinet Kosmetyczny DR BELTER, Body Care Clinic, OnePress, Wydawnictwo Sensus, Sylwia Shiffman Image Institute, Diamond Beauty by Lidia Wolny, Fundacja Fortis, Klinika Wzroku Doktor Marchewka, Browar Racibórz, Gospodarstwo Sadownicze Wasilewscy Tęczowy Ogród, Talent Up, Kancelarie Adwokackie Dudziak Duraj Piecuch, CERAMDENT Stomatologia Estetyczna, Mary Kay Polska, NAIL ROOM Silesia.

Najnowsze