• 17/05/2023 - 18/05/2023
  • 09:30 - 16:00
  • Gdańsk Główny, Stocznia ul. Elektryków 1 lub online
  • od 1250 zł netto

17-18 maja odbędzie się Kongres For Social Media w formule hybrydowej: stacjonarnie w Gdańsku i online. Na uczestników czeka fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów.

 

Wśród nich można znaleźć:

 

✔ Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację.

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.

Kto: Emilia Czerwiec, Creative Leader w Agencja Ancymony

 

✔ Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny.

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Kto: Agnieszka Banaś, Head of Social Media w Monday Group.

 

✔ LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu.

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
 Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

Podczas prelekcji Adrian:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.

Kto: Adrian Gamoń

 

✔ Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze!

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

Kto: Sebastian Puchała, Facebook Ads Team Manager w Sempai.

 

✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi.

Kto: Natalia Skowrońska, Head of Social Media w  Grupa Wirtualna Polska.

 

Obecnie uczestnicy otrzymują >>>  w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest to bogaty materiał, z którego można korzystać od razu.

 

 

Wśród bonusowych wykładów m.in.:

 

  1. Trendy – jak być marką na czasie?
  2. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
  3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
  4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
  5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
  6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
  7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
  8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
  9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

 

Dziś social media są integralną częścią strategii marketingowych większości firm.

 

Aktualnie jest to jedna z najważniejszych cegiełek w budowaniu firmy- aktywne i dobrze prowadzone sociale. Bez nich firma traci wiarygodność. Praca osób związanych z social mediami to nieustające śledzenie nowości, poszerzanie swoich kompetencji i reagowanie na zmiany w świecie Internetu. Dlatego właśnie powstał Kongres For Social Media. Chcemy umożliwić odblokowanie swojego potencjału i sięgnięcie po więcej.  W dynamicznie zmieniającym się świecie ważna jest elastyczność i umiejętność dostosowania się. Pokażemy, jak wykształcić instynkt social media managera, aby szybko reagować na trendy i wyczuwać potrzeby odbiorców.

 

Kongres For Social Media działa od 2014 roku. Przez te lata zdobył zaufanie i empatię uczestników. Event oceniany jest zawsze powyżej pięciu w sześciostopniowej skali. Otwarty klimat eventu jest katalizatorem dla powstawania ciekawych rozmów, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych a nawet przyjaźni.

 

 

Opinie uczestników:

 

“Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”

 

“Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”

 

“Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”

 

“Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”

 

 “Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z “ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”

 

“Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”

 

“To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”

 

“Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”

 

“Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”

 

“Jeżeli chodzi o social media jest najlepszy w Polsce, serio!”

 

Szczegółowe informacje i zapisy: www.forsm.pl

 

Magazyn “Business HUB” jest patronem medialnym wydarzenia.

Najnowsze