Zapraszamy na wyjątkową i pełną merytoryki konferencję „Prosto o marketingu i sprzedaży”, która rozpoczyna pełen cykl spotkań, szkoleń i warsztatów oraz innych działań w obszarze marketingu, sprzedaży i zarządzania zarówno on-line, jak i off-line.
Wydarzenie jest skierowane głównie do osób, które rozwijają swoje i swojego zespołu działania w obszarze marketingu i sprzedaży. Jak również do wszystkich osób interesujących się rozwojem w obszarze powyższych działań.
👉 7 modułów tematycznych
👉 7 trenerów – praktyków biznesu
👉 5 godzin merytorycznej i praktycznej wiedzy
👉 angażująca i interaktywna forma wraz z konkursami dla uczestników wraz z sesją zadawania pytań
👉 materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników
Uczestnikom zostanie przekazana praktyczna wiedza o działaniach marketingowych i sprzedażowych, do wdrożenia w swoich organizacjach, projektach i markach także osobistych.
Prelegenci:
✔️ Judyta Kowalczyk – Strategia skutecznej marki – jak osiągać wyznaczone cele przy aktualnych zasobach?
✔️ Dariusz Jaszcz – praktyczne wskazówki PR – budowanie wizerunku
✔️ Urszula Leiss – Jak skutecznie sprzedawać w sposób naturalny – skuteczna komunikacja w sprzedaży
✔️ Maciej Kozubik – 5 kroków do poprawy sprzedaży, czyli jak zarabiać więcej pracując mądrze
✔️ Agnieszka Wnuk – Skuteczne działania marketingowe i sprzedażowe w mediach społecznościowych, głównie na LinkedIn
✔️ Jarosław Pudełek – Jak zwiększyć skuteczność telefonicznego umawiania spotkań z klientami nawet o 83%?
✔️ Tomasz Miler – Menedżer bez bólu głowy – jak pytać, słuchać i angażować pracowników?
Po więcej informacji zapraszamy na: www.prostoomarketingu.pl
Patronat medialny nad konferencją objął Business HUB “Wolny Rynek”.