Katarzyna Borowiecka

Doradca Zarządu, Rzecznik Prasowy
Dyrektor Departamentu Strategii
i Komunikacji

przedsiębiorca, menadżer posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze budowania strategii firmy, komunikacji oraz inżynierii finansowej. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla spółek skarbu państwa takich jak Bank Gospodarstwa Krajowego, czy Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. oraz firm consultingowych. Przez ponad 10 lat odpowiadała za strategię komunikacyjną oraz marketing 67 projektów unijnych i krajowych realizowanych we współpracy z samorządami oraz instytucjami otoczenia biznesu. Twórca brandingu dla instrumentów zwrotnych implementowanych w ramach perspektywy finansowej 2007-2013 oraz 2014-2020. W ramach dotychczasowej aktywności zawodowej na swoim koncie ma również liczne projekty CSR realizowane m.in. dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH, Coca-Cola czy Polskiego Związku Siatkówki.  Absolwentka Menadżerskich Studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Universita degli Studi di Padova we Włoszech na Wydziale Psychologii. Współpracuje z przedsiębiorcami jako niezależny doradca w obszarze Public Affairs, marketingu i PR oraz finansowania. 
Translate »