Zapewniając najbardziej komfortowe warunki udziału w organizowanych przez nas wydarzeniach, pamiętając o sprawnej dostępności oraz dbając o pełną satysfakcję uczestników, Organizatorzy Śląskiej Akademii Menadżera podjęli decyzję o zmianie terminu realizacji drugiej edycji ŚAHI. Zapraszamy Państwa do udziału w cyklu warsztatów od 1. marca do 24. marca tego roku. Program, zaangażowanie eksperckie, jak i zakres tematyczny ŚAHI pozostaje bez zmian. Serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Pilotażowy projekt Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego i Śląskiej Organizacji Szkoleniowej (30.11-21.12.2020), spotkał się z dużym odzewem ze strony lokalnych przedsiębiorców. Wyjątkowa propozycja szkoleń dla firm zainteresowanych poszerzeniem kanałów sprzedaży, dystrybucji i promocji o działania w Internecie, wpisała się idealnie w potrzeby sektora MŚP. W pierwszej edycji., uczestniczyła zdalnie grupa złożona z przedstawicieli 30 śląskich firm z różnych branż, w tym cateringowych, eventowo-reklamowych, prawniczych, czy zakładów produkcyjnych.

 

Druga edycja projektu szkoleniowo-edukacyjnego Śląska Akademia Handlu Internetowego wychodzi naprzeciw potrzebom tych, którzy chcą poznać skuteczny biznes online od podstaw. Wybitni eksperci przedstawią krok po kroku mechanizm wykorzystywania platformy nowych możliwości e-handlu i e-marketingu. Podpowiedzą, jak skutecznie rozpocząć działalność w ramach sklepu internetowego i jak z sukcesem go prowadzić. Wytłumaczą na czym polega wirtualna komunikacja i pomogą w odnalezieniu własnej ścieżki w social mediach.

 

Do udziału w niniejszym projekcie zapraszają jego organizatorzy: Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego i Śląska Organizacja Szkoleniowa.  Cykl Warsztatów SAHI jest skierowany do przedsiębiorców działających na terenie województwa śląskiego, którzy są zainteresowani zmianą profilu swojej firmy w kierunku e-handlu lub poszerzeniem kanałów sprzedaży, dystrybucji i promocji o Internet.

 

Głównym celem realizacji projektu jest wzrost konkurencyjności śląskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm poprzez podniesienie kompetencji śląskich przedsiębiorców, w zakresie przejścia z tradycyjnego handlu do sprzedaży i promocji online.

 

 

Do kogo kierowana jest Śląska Akademia Handlu Internetowego?

 

Akademia szczególnie skierowana jest do branż i gałęzi gospodarki, które ucierpiały w skutek epidemii koronawirusa. Absolwenci otrzymują na zakończenie certyfikat umiejętności Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager.

 

  • Osoby pracujące lub planujące pracę w dziale promocji, marketingu, komunikacji, PR
  • Dyrektorzy i kierownicy działów PR i Marketingu
  • Kadra managerska
  • Liderzy zespołów

 

Czego się nauczysz podczas Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?

 

  • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
  • Domena, hosting, SSL, strona www lub e-sklep – absolutne podstawy e-biznesu
  • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
  • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
  • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
  • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
  • Kampanie re-marketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
  • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
  • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
  • Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Reklama na Facebooku – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Firmowy profil na LinkedIn – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Prawo w e-commerce. Prawo w e-handlu
  • Co to jest i jak wykorzystać narzędzia Marketing automation do generowania konwersji
  • Skuteczny e-mail marketing w małej firmie – narzędzia marketera od A do Z
  • Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych
  • Content Marketing i LinkBuilding kluczem do sukcesu w Internecie
  • Budowa strony internetowej i sklepu internetowego – praktyczne warsztaty krok po kroku

 

Korzyści z udziału w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego

 

  • Zdobycie wiedzy na temat narzędzi, kanałów i aktualnych trendów w marketingu internetowym oraz sprzedaży przez internet, e-commerce
  • Poprawa poziomu i jakości komunikacji organizacji/przedsiębiorstw przez Internet
  • Nabycie wiedzy dotyczącej modeli współpracy z agencjami i frelancerami świadczącymi usługi z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej (ze szczególnym uwzględnieniem elementów analitycznych do mierzenia efektów działań podmiotów zewnętrznych)
  • Nabycie i rozwiniecie umiejętności praktycznych do korzystania z takich narzędzi/paneli jak: Google Analytics, LinkedIn, Facebook, Instagram, Google Ads, Google Search Console
  • Zwiększenie efektywności podległych zespołów marketingowych i PR
  • Nabycie podstawowej wiedzy na temat skutecznych metod dzielenia się wiedzą i nauczania członków swojego zespołu – tak aby pozyskaną wiedzą podzielić się z jak największą grupą osób w firmie
  • Zdobycie cenionego certyfikatu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem e-Marketing Manager.

 

Cele projektu

 

Głównym celem realizacji projektu jest wzrost konkurencyjności śląskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm poprzez podniesienie kompetencji śląskich przedsiębiorców, w zakresie przejścia z tradycyjnego handlu do sprzedaży i promocji online.

Cele dodatkowe dla realizacji projektu szkoleniowego: 
  • Przeciwdziałanie wzrostowi poziomu bezrobocia w kontekście COVID-19
  • Utrzymanie miejsc pracy oraz wysokości obrotów wśród przedsiębiorców na śląsku
  • Aktywna pomoc samorządu i lokalnych organizacji otoczenia biznesu w przekwalifikowaniu zespołu pracowników oraz zmianie profilu przedsiębiorstw z uwzględnieniem narzędzi handlu i marketingu internetowego
  • Poprawa rentowności i wzrost sprzedaży przedsiębiorstw biorących udział w projekcie, a tym samym podniesienie poziomu zysków i wzrost podatków PIT, CIT i VAT w regionie
  • Budowanie wizerunku regionu i samorządu wspierające rozwój e-handlu i nowoczesnych technologii

 

Kto poprowadzi szkolenia i warsztaty podczas akademii?

 

Wykładowcy w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego to doświadczeni praktycy z kilkunastoletnim stażem w przedmiotowym zakresie, a także doświadczeni trenerzy Śląskiej Organizacji Szkoleniowej oraz wykładowcy na wielu konferencjach branżowych, kursach, szkoleniach, a także na studiach magisterskich oraz podyplomowych:

  • Witold Chomiczewski – Radca prawny i wspólnik w Lubasz i Wspólnicy,  Redaktor naczelny Portalu Prawa IT. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej
  • Robert Duda– Certyfikowany Specjalista Google, właściciel agencji Spozycjonowani.pl
  • Łukasz Miller – ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu
  • Adam Misa– właściciel agencji IntroPR, specjalista w zakresie Facebooka i Instagrama
  • Krzysztof Pietrek– specjalista ds. analizy i wizerunku marki, właściciel firmy KrzePi
  • Magdalena Szyjka – Strategy Manager w FreshMail
  • dr Wiktor Tokarski– Ekspert w zakresie kompetencji menadżerskich. Doktor nauk humanistycznych. Coach. Trener Biznesu
  • Bartek Ziemiański – ekspert w dziedzinie LinkedIn i mediów społecznościowych, Sharebe sp. z o.o

 

Program wykładów i praktycznych warsztatów został podzielony na 8 wartościowych modułów tematycznych, które realizowane są podczas 8 dni szkoleniowych. Obecna edycja dająca uczestnikom certyfikat eMarketing Manager Śląskiej Organizacji Szkoleniowej, realizowana jest w 100% w trybie online.

 

Zajęcia będą trwały w okresie 1.03.2021 (poniedziałek) do 24.03.2021 (środa) – razem 8 całodziennych sesji w dni robocze.

 

Kalendarz Śląskiej Akademii Handlu Internetowego:

 

Moduł 1. Rozpoczęcie. Wstęp do handlu internetowego.

Poniedziałek, 01.03.2021 r.

10.00 – 15.30

 

Moduł 2. Rozwiązania wspierające: Email Marketing i Marketing Automation.

Czwartek, 04.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 3. Promocja i komunikacja przez Google Ads.

Poniedziałek, 08.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 4. Profesjonalny Facebook dla firm.

Czwartek, 11.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 5. Prawo w e-handlu

Poniedziałek, 15.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 6. LinkedIn dla firm i w Personal Brandingu.

Środa, 17.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 7. Podstawy SEO oraz Analiza i strategia komunikacji marki.

Poniedziałek, 22.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Moduł 8. Google Analytics i Google Data Studio + Warsztat jak skutecznie dzielić się wiedzą o eMarketingu w Twoim zespole.

Test końcowy dla uczestników.

Środa, 24.03.2021 r.

9.00 – 15.30

 

Uroczyste zakończenie akademii oraz wręczenie certyfikatów i nagród dla uczestników.

 

Wystąpienia organizatorów i partnerów. Wręczenie certyfikatów. Wręczenie nagród dla najlepszych absolwentów oraz wyróżnień

 

Termin wydarzenia zostanie ustalony przez organizatorów oraz partnerów po analizie aktualnej sytuacji pandemicznej oraz zaleceń GIS w drugiej połowie marca 2021 r.

 

PDF Szczegółowy Program Śląskiej Akademii Handlu Internetowego 1.03-24.03.2021

 

  • Udział w 8 inspirujących dniach szkoleniowych, w bezpiecznych warunkach Online w kontekście obecnej sytuacji pandemicznej
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 25 osobowej grupie!
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacje i materiały wykorzystywane podczas zajęć  w formie plików pdf
  • Certyfikaty Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z potwierdzeniem ukończenia szkolenia z tytułem e-Marketing Manager
  • Bardzo wartościowe nagrody dla najlepszych uczestników o wartości kilku tysięcy złotych.

 

KOSZT UDZIAŁU:

 Spiesz się i skorzystaj z aktualnej ceny promocyjnej:

– przy rejestracji do 19.02.2021 = 1500 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 750 zł netto/ os

Cena regularna (poza promocją, przy rejestracji po 19.02.2021) = 4950 zł netto/ osoba

 ZAREJESTRUJ SIĘ ONLINE!

 

 

Masz pytania dotyczące projektu i uczestnictwa w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?

Prosimy o bezpośredni kontakt z Panią Sylwią Ficek, Starszą Specjalistką ds. sprzedaży i obsługi Szkoleń w SOS, tel. 660 910 950 lub e-mail: biuro@sos.edu.pl

 

 

Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat projektu Śląska Akademia Handlu Internetowego.

Najnowsze