• 16/09/2021

Kongres PR to dla jego uczestników nie tylko możliwość rozwoju, wysłuchania ciekawych prelekcji czy poszerzenia wiedzy. To także okazja do nawiązania kontaktów z osobami z różnych branż oraz wymiany cennych doświadczeń zawodowych. Zapisy na tegoroczną edycję wydarzenia wciąż trwają. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kongrespr.pl

 

XXI Kongres Public Relations odbędzie się w dniach 16 i 17 września w Rzeszowie, w Hotelu Bristol. To największe wydarzenie branży, które co roku gromadzi ekspertów public relations, m.in. dyrektorów agencji PR, rzeczników prasowych, a także przedstawicieli mediów lokalnych i ogólnopolskich. Ostatni rok spowodował dynamiczny wzrost zapotrzebowania na usługi związane z zabezpieczeniem wizerunku, a w tym z ochroną przed hejtem. Wymusił dokładniejszą analizę otoczenia. Spotkania takie jak Kongres są płaszczyzną wymiany myśli i dyskusji o trendach, narzędziach i kierunkach zmian. Po raz kolejny w Rzeszowie będziemy mogli podzielić się doświadczeniami, dlatego tym bardziej zapraszammówi Dariusz Tworzydło, Prezes firmy Exacto i pomysłodawca oraz organizator Kongresu.

 

Tematy przewodnie tegorocznej edycji Kongresu to digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Te zagadnienia zostały wskazane w badaniach przez samych zainteresowanych, jako najbardziej aktualne i pożądane. Rozwój technologii i zmiany w obszarze komunikacji, wymogły na ekspertach ciągłą aktualizację posiadanej wiedzy. Specjaliści i eksperci podzielą się z uczestnikami Kongresu przydatnymi informacjami i radami. Wśród prelegentów znalazł się m. in. Przemysław Przybylski, Rzecznik Prasowy Credit Agricole, który opowie o funkcjonalności Google My Business jako nowoczesnym narzędziu komunikacji w ramach digital PR. Marcin Domagała, Video Marketing Manager OTOMOTO TV i Bartosz Staniszewski, prezes Branfeed wystąpią z prelekcją „Jak pandemia wymusiła kreatywność, czyli przekuwanie kryzysu w sukces. Krótka historia pewnego formatu na kanale YouTube marki OTOMOTO”.

 

   

 

Pandemia COVID-19 spowodowała intensyfikację aktywności w sieci, zarówno w kontekście firm, jak i ich klientów. Otworzyło to nowe możliwości jeśli chodzi o strategie marketingowe czy budowanie wizerunku, ale może też prowadzić do kryzysu i utraty zaufania klientów. W takiej sytuacji kluczowe jest wdrożenie odpowiednich procedur. Adekwatna reakcja może zakończyć kryzys lub przynajmniej zminimalizować jego skutki. Umacnia ona zaufanie i lojalność klientów względem marki oraz sprzyja budowaniu długoterminowej relacji. Paneliści zmierzą się z tym tematem m.in. w prelekcji „Zarządzanie wizerunkiem w trakcie zmian zachodzących w organizacji”, z którą wystąpi Dominik Modrzejewski, PR Director w GOG.com czy podczas debaty „Hejt – zjawisko powszechne. O niełatwej sztuce (nie)reagowania”. Pandemia COVID-19 spotęgowała i przyspieszyła zmiany w obszarze komunikacji. W marcu 2020 r. firmy, organizacje, a także specjaliści branży PR musieli wykazać się intuicją i dużą elastycznością. To pokazało jak ważne jest przygotowanie i dostosowanie się do zachodzących przemian w kontekście utrzymania wizerunku i jego modelowania – podsumował Dariusz Tworzydło.

 

Wśród tegorocznych ekspertów znaleźli się także Anna Jadwiga Orzech, Rzeczniczka Prasowa Fundacji WOŚP oraz Dariusz Rosiak, Dziennikarz Roku 2020 w konkursie Grand Press. Program oraz sylwetki wszystkich prelegentów są już dostępne na oficjalnej stronie Kongresu www.kongrespr.pl

 

W tym roku organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Goście mogą wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji online. Zapraszamy do zapisów na stronie https://kongresprofesjonalistow.pl/zgloszenia/

 

Więcej informacji udziela:

dr hab. prof. UW, Dariusz Tworzydło
tel. 602 44 55 96
email: dariusz@tworzydlo.pl
www.exacto.pl

 

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR.

 

Organizowany jest przez firmę Newsline Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresu PR jest prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od 20 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie.

 

Sponsor Główny: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

 

Partnerzy Kongresu: Orange Polska, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, EXACTO Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii

 

Patroni Medialni: Grupa RMF, Wirtualnemedia.pl, PR manager, OOH magazine, portalmedialny.pl, gospodarkapodkarpacka.pl, publicrelations.pl, marketingmiejsca.com.pl, signs.pl, Medialna Perspektywa, Business HUB „Wolny Rynek”, Marketing przy Kawie, silanauki.pl

Najnowsze