• 23/03/2023
  • 10:00 - 15:30
  • Muzeum Śląskie w Katowicach
  • bezpłatne

W połowie marca rusza już 11 edycja Akademii e-marketingu dla małych i średnich przedsiębiorców. Czym jest Akademia e-marketingu? To cykl darmowych szkoleń z budowania strategii promocji firmy w Internecie. Uczestnicy w trakcie spotkań ze specjalistami będą mogli zdobyć wiedzę np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych. Kolejna edycja warsztatów jest organizowana wiosną w pięciu miastach, w tym w Katowicach. Szkolenie odbędzie się 23 marca w Muzeum Śląskim. Udział w nim weźmie kilkuset przedsiębiorców.

 

Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. W poprzednich edycjach udział wzięło w sumie kilka tysięcy uczestników. Wydarzenie zawsze cieszy się sporym zainteresowaniem. Organizatorzy i tym razem spodziewają się licznego uczestnictwa.

– Cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

 

W Katowicach szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 23 marca w wyjątkowej przestrzeni Muzeum Śląskiego. Muzeum to znajduje się w miejscu dawnej kopalni „Katowice”. Jego forma architektoniczna opiera się na przemysłowej historii Śląska. Większa część kompleksu jest więc pod ziemią. Wnętrza są nowoczesne i z pewnością uprzyjemnią udział w wydarzeniu.

 

Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group, która jest organizatorem wydarzenia. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

 

Wiosenna edycja Akademii e-marketingu odbędzie się w pięciu polskich miastach, a więc poza Katowicami także w Gdańsku, Warszawie, Białymstoku i Krakowie. W każdym z nich udział w szkoleniu weźmie kilkuset właścicieli firm z sektora MŚP.

 

– Obecnie każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia – dodaje Grzegorz Kordas.

 

Na program wydarzenia składają się spotkania z ekspertami, którzy w przystępny i interesujący sposób przekażą swoją cenną wiedzę. Uczestnicy Akademii e-marketingu otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z powodzeniem rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają np. kwestie związane z tworzeniem firmowej strony internetowej oraz sprawdzone działania SEO. Przekonają się też, jak sprzedawać online za pomocą usług Google, czy też jak dobrze realizować strategię w Social Mediach i mierzyć skuteczność działań.

 

Specjaliści poruszą też bieżące tematy. Opowiedzą m.in. o obowiązującej od początku roku dyrektywie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki. To ważne, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa to podstawa.

– Program Akademii dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty mają pomóc właścicielom małych i średnich firm przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy będą mieli też możliwość porozmawiania z naszymi ekspertami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą i podpowiedzą, jakie konkretne działania warto prowadzić – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.

 

Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić swoje uczestnictwo, należy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.

 

Organizatorem i partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach jest partnerem strategicznym wydarzenia.

Magazyn “Business HUB” patronem medialnym.

 

Najnowsze