Spotkaj się z zagranicznymi przedsiębiorcami podczas rozmów B2B online w ramach Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw!

 

Tegoroczna edycja Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw jest wzbogacona o spotkania B2B online, które mają na celu odbudowę łańcucha dostaw i stymulowanie dalszego rozwoju gospodarki. Jest to świetna okazja do poznania nowych partnerów biznesowych z całej Europy, w celu znalezienia alternatywnych sposobów (ponownego) ustanowienia łańcuchów dostaw, znalezienia wiarygodnych partnerów, a tym samym wzmocnienia relacji biznesowych.

 

Udział jest bezpłatny i skierowany do różnych branż!

Spotkania online 1:1 to nie tylko szansa na nowe kontakty i kontrakty, ale również możliwość pozyskania aktualnej wiedzy, dzięki której można rozwinąć swoją firmę!

 

Do matchowania zapraszają przedstawiciele firm i izb gospodarczych, m.in. z:

 

  • Czech
  • Niemiec
  • Portugalii
  • Słowenii
  • Tunezji
  • Ukrainy
  • USA
  • Włoch

 

WKRÓTCE WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW!

 

Jak zarejestrować swój udział w giełdzie kooperacyjnej  podczas Europejskiego Kongresu MŚP?

Back to Business – Wielosektorowa Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna

https://back-to-business.b2match.io/

19 października – 11 grudnia 2020 | Katowice / ONLINE

 

REJESTRACJA DO UDZIAŁU W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH:

 

  1. Po uruchomieniu platformy https://back-to-business.b2match.io/, kliknij w prawym górnym rogu przycisk „Register now”.
  2. Pojawi się pole, w którym należy wpisać swój adres email lub wykorzystać profil istniejący w Google lub LinkedIn.
  3. Utworzenie konta w systemie rejestracji: podanie imienia, nazwiska oraz hasła składającego się z min. 8 znaków,
  4. Uzupełnienie formularza w systemie b2match: dane firmy oraz osoby do kontaktu, opis działalności firmy oraz poszukiwanej/oferowanej współpracy/produktu/usługi.
    Prosimy o zaznaczenie obszarów działalności firmy według możliwości w polu „Areas of activity”.
    Opis uzupełniamy w języku angielskim. Opcjonalnie można dodać opis w języku polskim.
  5. Na tym etapie rejestracji należy wskazać swoje stanowisko pracy, telefon pod którym będzie można się kontaktować przed i w trakcie imprezy oraz zdjęcie, które jest nieobowiązkowe. Warto je dodać – pozwoli to na łatwiejsze zapamiętanie przez potencjalnego partnera biznesowego.
    Zdjęcia będą uwidocznione w indywidualnym harmonogramie spotkań.
  6. Uzupełniamy informacje o reprezentowanej firmie/organizacji:
    – nazwa firmy,
    – adres strony www,
    – typ uczestnika (np. firma, instytucja),
    – opis działalności.Warto, aby opis był zwięzły i czytelny dla pozostałych uczestników. Konkretny opis wpływa na ilość i jakość spotkań.
    Na tym etapie można również załadować logo firmy, które na pewno uatrakcyjni profil firmy i będzie dodatkową reklamą.
  7. Po zarejestrowaniu się do systemu i aktywacji konta, w każdej chwili można zalogować się do utworzonego profilu i wprowadzić zmiany w opisie dotyczącym dostępności firmy podczas sesji B2B.
  8. Kolejnym krokiem, będzie określenie w zakładce „Plan your attendance”. Czyli wskazanie, w których dniach mają się odbyć rozmowy biznesowe. Prosimy wziąć pod uwagę, wydłużenie możliwości prowadzenia rozmów biznesowych o jeden dzień po każdym wydarzeniu Europejskiego Kongresu MŚP.
  9. System nie ma możliwości pokazania wszystkich dni na jednej stronie. Należy przejść przez 9 proponowanych, zaznaczając tylko te, w których chce się wziąć udział
    • 19 – 21.10.2020 Inwestycje motorem rozwoju
    • 23 – 25.11.2020 Finansowanie przedsiębiorców i rozwoju gmin
    • 09 – 11.12.2020 Branża hi-tech
  10. Profil firmy właściwie jest prawie gotowy. Ostatnim krokiem decydującym o uruchomieniu profilu firmy jest wybór możliwości współpracy w polu MARKETPLACE OPPORTUNITIES.

MARKETPLACE OPPORTUNITIES to możliwość utworzenia oferowanej/poszukiwanej współpracy.
Zapytanie można rozwinąć, nadać tytuł i opis. Wszystko zależy od oczekiwań w stosunku do wydarzenia B2B. Czego firma poszukuje lub co oferuje potencjalnym kooperantom. Opis można uzupełnić o zdjęcia i katalogi. Ta część profilu jest najistotniejsza i kluczowa dla doboru właściwych partnerów do rozmów.

 

 

  1. Po utworzeniu profilu zachęcamy do częstego przeglądania listy uczestników w zakładce „Participants”.
    Jeżeli widzisz interesującego uczestnika, potencjalnego kontrahenta skorzystaj z opcji – zaproszenie na spotkanie (przycisk „send invitation”). Druga strona otrzyma e-mail z informacją o zaproszeniu. Jeśli je przyjmie, prześle propozycję wspólnie pasującego dnia i godziny rozmowy.
  2. Otrzymane zaproszenie należy zaakceptować „accept”lub odrzucić „decline”. W razie zmiany daty i godziny, poprzez system możemy wysłać informację o takiej sytuacji.

 

Prosimy również o sprawdzanie skrzynek SPAM w poczcie mailowej.

W razie pytań prosimy  o kontakt mailowy oraz telefoniczny:

enterprise@fgsa.oddzial.pl
+48 32 72 86 ext. 165, 203

 

Życzymy owocnych spotkań!
Zespół Enterprise Europe Network przy Funduszu Górnośląskim SA

Najnowsze