Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB skonsolidowało konkursy dla specjalistów i firm w obszarze zdalnej komunikacji z klientem pod nazwą Polish Contact Center Awards (PCCA).
Konkurs Polish Contact Center Awards to największy na polskim rynku projekt organizowany w celu:
– identyfikowania najwyższych standardów działania w obszarze zdalnej komunikacji z klientami w jednostkach contact center,
– promocji firm i osób działających w oparciu o te standardy,
– wyboru najlepszych w branży (zarówno firm, jak i osób).
Do 14 lutego 2022 roku, pod adresem https://pcca.pl można rejestrować zgłoszenia do konkursu w 24 kategoriach pogrupowanych w następujących sekcjach:
- Komunikacja z klientami
- Zespoły i menadżerowie
- Projekty i zarządzanie
Polish Contact Center Awards to konkurs Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB powstały z połączenia branżowych konkursów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 roku) oraz Złota Słuchawka (od 1998 roku). SMB to największa i najważniejsza organizacja działająca na rzecz promocji, edukacji, integracji i rozwoju rynku marketingu zintegrowanego w tym w szczególności branży contact center (inne projekty SMB w tym obszarze to m.in. Studium Menedżer Contact Center, cykl #PozaSkryptem, badanie branży outsourcing CC).
– Od dwóch lat jesteśmy świadkami rozwoju całkiem nowego sposobu zarządzania relacjami z klientem. Zdalne kanały kontaktu stały się jeszcze bardziej naturalnym narzędziem komunikacji społecznej i marketingowej, a organizacje stale poszerzają kompetencje w tym zakresie. Nowy etap rozwoju rynku zdalnej komunikacji postanowiliśmy podkreślić nową odsłoną konkursów branży CC, które przyjęły wspólny mianownik w ramach Polish Contact Center Awards. Nagrody przyznane przez jury PCCA 2022 podkreślą dokonania organizacji skupiających uwagę na jakości relacji z klientami, co w czasach trwających ograniczeń i izolacji jest szczególnym wyzwaniem i niesie ze sobą dodatkowe wartości nie tylko biznesowe, ale także społeczne. – mówi Urszula Zarańska, Dyrektor Generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. – Naszym celem jest wybór najlepszych zgłoszeń, określenie najwyższych standardów prowadzenia rozmów oraz zarządzania jednostkami CC, które wnoszą wymierny wkład w budowę wartości marek, co w obecnej sytuacji jest szczególnie ważne. Konkurs dotyka wszystkich istotnych obszarów zarządzania zdalną komunikacją z klientami firmy, a rywalizacja w poszczególnych kategoriach pozwala identyfikować i wskazywać najwyższe standardy działania na rynku. Ważne jest jednak, że poza walką o tytuł najlepszego organizacje i ludzie z branży mogą realizować hasło, które przyświeca konkursowi, czyli „ucz się i rozwijaj z najlepszymi.
Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w czerwcu 2022 roku.
Magazyn Business HUB „Wolny Rynek” jest patronem medialnym konkursu.