Trwa Akademia e-marketingu, która jest cyklem darmowych szkoleń z budowania strategii rozwoju biznesu w Internecie. Szkolenia skierowane są do właścicieli małych i średnich firm. Organizowane są w kilku dużych polskich miastach, w tym w Krakowie. Uczestnicy w trakcie spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony WWW, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych.

 

Akademia e-marketingu zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem, dlatego organizatorzy także w Krakowie spodziewają się dużej frekwencji. Warsztaty poprowadzą doświadczeni doradcy internetowi z firmy WeNet Group.

 

– W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy im zaplanować strategię rozwoju ich biznesu w Internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami – zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

 

W Krakowie szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MŚP odbędzie się 23 maja w Centrum Konferencyjnym Fabryczna przy ul. Fabryczna 13. Prelegenci, którzy doskonale znają się na marketingu internetowym, przekażą uczestnikom niezbędną, praktyczną wiedzę oraz będą oferować darmowe doradztwo i konsultacje.

 

– Nikt nie powinien mieć już wątpliwości, że dziś każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być obecna w Internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowany e-marketing daje liczne możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio dużo się słyszy. Nie ma się czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Dobrze więc takie narzędzia znać – dodaje Grzegorz Kordas.

 

W program Akademii e-marketingu wchodzą spotkania ze specjalistami, którzy przekazują swoją wiedzę kompleksowo i w interesujący sposób. Uczestnicy otrzymają poradnik w pigułce na temat tego, jak rozwijać swój biznes w Internecie. Poznają kwestie związane z budową firmowej strony WWW, skuteczne działania SEO oraz narzędzia promocyjne, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się też, jak budować strategię firmy w Social Mediach i jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań.

 

Specjaliści omówią także aktualne kwestie i zmiany w przepisach prawa. Opowiedzą o obowiązującej od niedawna dyrektywnie Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców kilka nowych obowiązków. Ich znajomość jest bardzo ważna, gdyż za ich nieprzestrzeganie grożą kary finansowe.

 

– Program szkoleń dostosowaliśmy do potrzeb i oczekiwań MŚP na podstawie naszego doświadczenia z wcześniejszych edycji oraz rozmów z przedsiębiorcami. Warsztaty pomogą przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z podstaw e-marketingu. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Uczestnicy Akademii będą mogli też porozmawiać z naszymi specjalistami, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania oraz doradzą, jakie konkretne działania warto prowadzić – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

 

Wiosenna odsłona Akademii e-marketingu ruszyła w połowie marca i odbyła się już w Gdańsku, Katowicach i Warszawie. W sumie w szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 700 właścicieli małych i średnich biznesów.

 

Udział w Akademii jest bezpłatny. Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy: TUTAJ.

 

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

 

Partnerami strategicznymi Akademii e-marketingu są: Klub Integracji Europejskiej, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Magazyn “Business HUB” jest patronem medialnym wydarzenia.

Najnowsze