Centrum Wsparcia MŚP jest projektem powstałym z inicjatywy Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Jego eksperci świadczą bezpłatne konsultacje m.in. z obszaru pozyskiwania dodatkowych źródeł finansowania, marketingu, sprzedaży, podatków, księgowości, kadr, restrukturyzacji oraz łączenia przedsiębiorstw. Bezpłatnie doradzą, które instrumenty są najlepsze i najkorzystniejsze w obecnej sytuacji. 

 

Czekamy na Twój telefon – 324 324 224
Wypełnij formularz – oddzwonimy! 

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
* Koszt połączenia z infolinią to standardowa opłata za połączenie z numerem stacjonarnym wg stawek operatora telefonicznego.

 

Jak wygląda pomoc?
  1. Wystarczy skontaktować się z infolinią, lub wypełnić formularz na stronie www.centrumwsparciamsp.pl i opisać swój problem.
  2. Konsultant dobierze eksperta, który przeanalizuje zgłoszenie.
  3. Ekspert skontaktuje się telefonicznie z Twoją firmą w celu przedstawienia najlepszego rozwiązania.

 

Centrum Wsparcia MŚP pomaga także w obszarach: 
  • marketingu,
  • prawa,
  • sprzedaży,
  • podatków,
  • księgowości,
  • kadr,
  • restrukturyzacji
  • łączenia przedsiębiorstw.

 

Co mówią przedsiębiorcy o konsultacjach Centrum Wsparcia MŚP?

O infolinii dla przedsiębiorców dowiedziałam się w najprostszy i najwygodniejszy z możliwych sposobów – z wiadomości SMS, że „jest uruchamiane Centrum Wsparcia MŚP przy RIG w Katowicach. Konsultantka telefoniczna, z którą rozmawiałam starała się jak najdokładniej określić moje oczekiwania. Ustaliłyśmy, że potrzebuję doradztwa finansowego i prawnego. W tym samym dniu otrzymałam mail z terminem i godziną konsultacji telefonicznej eksperta. Kontakt z infolinią przebiegł bardzo sprawnie – był szybki, precyzyjny, odpowiedź mailową również otrzymałam bez zwłoki i w stu procentach na temat. To, co ważne i zwróciło moją uwagę, to poczucie, iż osoby po drugiej stronie słuchawki telefonicznej były zainteresowane tym, żeby mi pomóc w sposób bardzo rzeczowy i zrozumiały. Centrum Wsparcia MŚP dało mi wiedzę, także o nowych narzędziach wsparcia finansowego, poza tzw. Tarczą Antykryzysową, np. propozycjach BGK, inwestycjach rozwojowych, o których nie wiedziałam i to uważam za wartość dodaną tego kontaktu. Na bazie otrzymanych informacji, zaangażowania osób, z którymi rozmawiałam, z pełną odpowiedzialnością poleciłabym innym firmom kontakt z infolinią RIG w Katowicach.

Agnieszka Handor
właściciel Centrum DER-MED

 

Pomoc była bardzo przydatna i wyczerpująca. Dowiedziałam się o możliwości skorzystania z tego typu porady od pracownicy Urzędu Pracy, która jest moją pacjentką. Po umówieniu konsultacji telefonicznej z prawnikiem, rozmowa miała miejsce zgodnie z ustalonym terminem. Dzięki niej moja firma uzyskała pomoc finansową. Po wprowadzeniu nowych form wsparcia prawnik – ekspert z ramienia Centrum Wsparcia MŚP – skontaktowała się z nami nadprogramowo, informując o możliwości skorzystania z dodatkowych funduszy.

Karolina Szkodny
właściciel NZOZ Poradnia Stomatologiczna
Karolina Szkodny

 

O infolinii Centrum Wsparcia MŚP dowiedziałem się od kolegi. Kontakt z operatorem infolinii i Panią Mecenas był rzeczowy i bardzo pomocny. Rozmowa dotyczyła głównie dofinansowania kosztów bieżącej działalności dla samozatrudnionych. Uzyskałem wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. Spokojnie mogę doradzić innym przedsiębiorcom tego typu konsultacje.

Krzysztof Rabus
Właściciel firmy

 

Jestem bardzo zadowolony z porad udzielonych mi przez konsultantów Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Pozyskane informacje pozwoliły mi na skorzystanie z instrumentów wsparcia, proponowanych zarówno na poziomie samorządowym, jak i wprowadzonych na szczeblu krajowym. Konsultanci RIG nie tylko pomogli mi usystematyzować moją wiedzę o programach pomocowych (która – z uwagi na chaos informacyjny – była bardzo nieprecyzyjna), lecz również wsparli na etapie składania poszczególnych wniosków. Otrzymane wsparcie oraz know-how umożliwiło także podzielenie się zdobytą wiedzą z moimi klientami oraz zaprzyjaźnionymi przedsiębiorcami.

Kornel Zieliński
Sakura Sushi Bar sp. z o.o.

 

Kolega z zaprzyjaźnionej firmy załatwiał w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach usługę legalizacji dokumentów eksportowych i wtedy dowiedział się o możliwości skorzystania z pomocy Centrum Wsparcia MŚP, o której nie omieszkał mi powiedzieć. Zasięgałemporady w sprawie wniosku do Urzędu Pracy o dofinansowanie, który
został wysłany do ekspertów RIG z prośbą o konsultacje i poprawę dokumentu. Jestem bardzo zadowolony, bo udało się otrzymać dofinansowanie. Gdyby nie fachowa pomoc Centrum Wsparcia MŚP, bez wątpienia wniosek zostałby odrzucony.

Leszek Szapert
Prezes LAT sp. z o.o

.

Czekamy na Twój telefon – 324 324 224
Wypełnij formularz – oddzwonimy! 

Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
* Koszt połączenia z infolinią to standardowa opłata za połączenie z numerem stacjonarnym wg stawek operatora telefonicznego.

Najnowsze