Wiele firm lekceważy tematy związane z bezpieczeństwem danych w swojej firmie oraz posiadaniem dobrze rozwiniętej infrastruktury. Czas w IT płynie wyjątkowo szybko, a nowe rozwiązania pojawiają się z dnia na dzień. To, co było kilka lat temu, dziś jest już prehistorią i trzeba zastąpić rozwiązaniami, które przełożą się na oszczędność czasu, większe bezpieczeństwo oraz lepsze warunki pracy.

 

Dlatego postanowiliśmy dostarczyć bezpłatne rozwiązanie – audyt IT dla Firm Członkowskich RIG w Katowicach, który pozwoli ocenić faktyczny stan zaplecza informatycznego w przedsiębiorstwie.

 

Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie – po prostu zjedli zęby na tworzeniu i obsłudze rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w biznesie.

 

Jak to wszystko zrobimy?

  1. Umawiamy się na konkretny termin.
  2. Eksperci przyjeżdżają do siedziby firmy i przeprowadzają audyt. Trwa to do 3 godzin.
  3. Tworzymy raport zawierający ogólny zarys firmy i zagrożenia.
  4. Spotykamy się i omawiamy raport.

 

11 obszarów do sprawdzenia

  1. zabezpieczenia fizyczne
  2. zabezpieczenia sprzętowe
  3. zabezpieczenia programowe
  4. kopie zapasowe
  5. stanowiska komputerowe
  6. serwery i pomieszczenia serwerowe
  7. legalność oprogramowania
  8. sieci
  9. urządzenia podtrzymujące
  10. dokumentację RODO z zakresu infrastruktury IT
  11. pocztę email i serwer WWW

 

Standardowy koszt takiego audytu (w zależności od wielkości firmy) to 3 000 – 10 000 zł. Firmy Członkowskie RIG w Katowicach korzystają z usługi bezpłatnie. 

 

Chcę przeprowadzić audyt w mojej firmie – formularz zgłoszeniowy. 

 

Osoby chętnie prosimy o kontakt z Martinem Paterakiem z zespołu PR i Marketingu – mpaterak@rig.katowice.pl, tel.: 517717565.

Najnowsze