Wiele firm lekceważy tematy związane z bezpieczeństwem danych w swojej firmie oraz posiadaniem dobrze rozwiniętej infrastruktury. Czas w IT płynie wyjątkowo szybko, a nowe rozwiązania pojawiają się z dnia na dzień. To, co było kilka lat temu, dziś jest już prehistorią i trzeba zastąpić rozwiązaniami, które przełożą się na oszczędność czasu, większe bezpieczeństwo oraz lepsze warunki pracy.
Dlatego postanowiliśmy dostarczyć bezpłatne rozwiązanie – audyt IT dla Firm Członkowskich RIG w Katowicach, który pozwoli ocenić faktyczny stan zaplecza informatycznego w przedsiębiorstwie.
Nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie – po prostu zjedli zęby na tworzeniu i obsłudze rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w biznesie.
Jak to wszystko zrobimy?
- Umawiamy się na konkretny termin.
- Eksperci przyjeżdżają do siedziby firmy i przeprowadzają audyt. Trwa to do 3 godzin.
- Tworzymy raport zawierający ogólny zarys firmy i zagrożenia.
- Spotykamy się i omawiamy raport.
11 obszarów do sprawdzenia
- zabezpieczenia fizyczne
- zabezpieczenia sprzętowe
- zabezpieczenia programowe
- kopie zapasowe
- stanowiska komputerowe
- serwery i pomieszczenia serwerowe
- legalność oprogramowania
- sieci
- urządzenia podtrzymujące
- dokumentację RODO z zakresu infrastruktury IT
- pocztę email i serwer WWW
Standardowy koszt takiego audytu (w zależności od wielkości firmy) to 3 000 – 10 000 zł. Firmy Członkowskie RIG w Katowicach korzystają z usługi bezpłatnie.
Chcę przeprowadzić audyt w mojej firmie – formularz zgłoszeniowy.
Osoby chętnie prosimy o kontakt z Martinem Paterakiem z zespołu PR i Marketingu – mpaterak@rig.katowice.pl, tel.: 517717565.