Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
partner w biznesie

Lista szkoleń

 

Poprzedni miesiąc Poprzedni dzień Następny dzień Następny miesiąc
Rok Miesiąc Dzisiaj Do miesiąca

[SZKOLENIE - WARSZTAT PRAKTYCZNY] Jak skutecznie sprzedawać w obszarze zwiększonej konkurencji

Pobierz jako plik iCal
Od Czwartek, 7. grudzień 2017 -  09:30
Do Piątek, 8. grudzień 2017 - 15:30

 

Logo ALP


Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach wspólnie z firmą Biznes Progres zapraszają do udziału w szkoleniu - warsztacie praktycznym organizowanym w ramach Akademii Liderów Przedsiębiorczości, pt.:

Jak skutecznie sprzedawać w obszarze zwiększonej konkurencji?


Rozwój sprzedaży i konkurencji wymaga od przedsiębiorcy podejmowania nowych działań w zakresie zmieniających się trendów. Efektywność, zwiększanie skuteczności sprzedaży, a co za tym idzie zysków firmy, wymaga profesjonalnego zespołu sprzedażowego, który działa na podstawie własnej intuicji oraz na podstawie nowoczesnych technik sprzedaży oraz budowania i utrzymywania relacji biznesowych.

 

Bardzo często zdarza się, że firma ma doświadczonych pracowników, potrafi pracować z produktem bądź oferowanymi usługami, lecz zmieniający się rynek oraz wzrost konkurencyjności wymaga nowego warsztatu i technik nawiązywania relacji z klientem, rozpoznawania jego potrzeb i zbijania obiekcji.

 

Również nieoceniona jest rola managera sprzedaży, który wyznacza cele oraz kierunki rozwoju sprzedaży, stanowiąc przy tym wzór dla swoich współpracowników.


Adresat:

- sprzedawcy
- przedstawiciele handlowi
- managerowie zespołów sprzedżowych

- specjaliści ds. sprzedaży


Program:

1. Poznanie klienta w relacji sprzedażowej
2. Typy klientów - sposób ich funkcjonowania w zakresie kupowania, sprzedawania
3. Badanie potrzeb klienta w zakresie oferowanych usług
4. Poznanie rodzajów obiekcji
5. Techniki radzenia sobie z obiekcjami
6. Prezentowanie atutów oraz unikalności
7. Efektywne zakańczanie transakcji sprzedażowej
8. Identyfikacja mocnych i słabych stron sprzedawców stacjonarnych


Korzyści z udziału w warsztacie:

- Rozwój umiejętności budowania i utrzymywania kontaktów z nowymi i dotychczasowymi klientami
- Rozwój umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych
- Poznanie technik posługiwania się językiem korzyści indywidualnych przekazując informacje specjalistyczne
- Poznanie mechanizmów podejmowania decyzji zakupowych w danej branży
- Rozwój umiejętności, jak zbierać informacje by maksymalizować efektywność sprzedaży bezpośredniej
- Poznanie prawdziwych potrzeb klienta
- Tworzenie i rozwijanie skutecznej argumentacji sprzedażowej
- Zdobycie umiejętności zbijania obiekcji klientów

 
Metodologia:

Akademia Liderów Przedsiębiorczości prowadzona jest głównie metodą treningu umiejętności aktywizującego uczestników. W trakcie treningu wykorzystywana jest zasada 20% teorii i 80% praktyki w zakresie rzeczywistego odniesienia poruszanych kwestii do realnych sytuacji biznesowych. Mini–wykłady ze strony trenera są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest trening nowych umiejętności, aby w sposób łatwy można było je wykorzystać w realiach zawodowych.kład połączony z prezentacją, dyskusją, zajęciami warsztatowymi. W trakcie szkolenia co najmniej jedna godzina zostanie poświęcona na wymianę poglądów w formie dyskusji, ewentualne formułowanie problemów, pytania i odpowiedzi.

 
Prowadzący:

Wojciech Gabryelczyk - doradca biznesowy, business coach, inspirator zmian, przedsiębiorca.
Jako ekspert zarządzania relacjami i współpracą w organizacji, wspiera średnie i duże przedsiębiorstwa w budowaniu strategii i kultur organizacyjnych w oparciu o czynnik ludzki. Pokazuje jak budować poczucie zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników, co przekłada się na zwiększenie efektów oraz zysków w organizacji. Zajmuje się również twardymi aspektami funkcjonowania firmy, takimi jak: budowanie strategii rynkowych, wykorzystanie potencjału produkcyjnego, modelowanie struktury organizacji, osiąganie pozycji na rynku, czy określaniem procesów w organizacji. Współpracuje z dyrektorami, zarządami, radami nadzorczymi oraz komisjami rewizyjnymi. Wspiera firmy również podczas zmian, realizując dla nich zadania z zakresu restrukturyzacji i Outplacement process. Wspiera firmy poprzez doradztwo biznesowe, szkolenia oraz indywidualne i grupowe sesje coachingowe. To certyfikowany Master Coach z doświadczeniem w pracy z klientem zdobytym podczas setek godzin. Akredytację certyfikacyjną zdobył m.in.: w Coaching Division of American Board of NLP. Swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje również w realizacji kompleksowych kampanii rekrutacyjnych, które pozwalają dopasować pracownika do przełożonego i zbadać postawy i wartości pracownika, co pozwalaÂzatrudnić najlepszego kandydata.
Wieloletnie doświadczenie i funkcjonowanie w biznesie, zaowocowało stworzeniem przez Wojciecha Gabryeczyka innowacyjnego systemu zarządzania operacyjnego przez wartości - Supportingu™, wykorzystywanego w zarządzaniu, rekrutacji, sprzedaży, a przede wszystkim w kreowaniu dobrych i trwałych relacji z jednoczesnym budowaniem własnej asertywności.
Należy do grupy trenerów – praktyków, którzy do rozwoju kadr wykorzystują swoją praktyczną wiedzę i doświadczenie.

 

Zalety oferty:
- Uczestnicy Akademii Liderów Przedsiębiorczości uzyskają nowoczesną wiedzę i nabędą konkretne umiejętności, niezbędne w zarządzaniu współczesną firmą, w tym udoskonalą kwalifikacje kierownicze, kluczowe w sprawnym kierowaniu zespołami ludzkimi;
- Zajęcia prowadzone przez eksperta – praktyka z wieloletnim doświadczeniem wÂobszarze tematycznym Akademii;
- Formuła pakietowa cyklu – uczestnicy mogą wziąć udział we wszystkich czterech warsztatach w ramach cyklu bądź wybrać 1 lub kilka najbardziej interesujących tematów;
- Otwarty charakter Akademii – w poszczególnych warsztatach w ramach cyklu mogą uczestniczyć różne osoby z firmy;


Tematyka warsztatów w ramach Akademii Liderów Przedsiębiorczości:

1. Jak przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny, czyli jak dobierać właściwe osoby do organizacji? (1 dzień)
2. Jak skutecznie wzbudzać zaangażowanie i odpowiedzialność wśród pracowników? (2 dni)
3. Jak przeciwdziałać oporowi w trakcie wprowadzania zmian w organizacji? (zarządzanie zmianą) (1 dzień)
4. Jak skutecznie sprzedawać w obszarze zwiększonej konkurencji? (2 dni)


Koszt uczestnictwa (ceny netto):

- Cena warsztatu dwudniowego– 710,00 zł (Firmy Członkowskie RIG w Katowicach) oraz 950,00 zł (pozostali uczestnicy);
-
Cena warsztatu jednodniowego – 450,00 zł (Firmy Członkowskie RIG w Katowicach) oraz 570,00 zł (pozostali uczestnicy);

- Cena całego pakietu (4 warsztaty) – 2300,00 zł (Firmy Członkowskie RIG w Katowicach) oraz 3000,00 zł (pozostali uczestnicy);

W cenie zawarte są również poczęstunki kawowe i lunch.

 

Osoby zainteresowane udziałem w całym cyklu warsztatów w ramach Akademii prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia uczestnictwa: pdfALP_karta zgloszeniowa.pdfÂw terminie do 26.09.2017 r.
W przypadku uczestnictwa w
jednym bądź kilku warsztatach prosimy o zapisy w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia
najwcześniejszego z wybranych warsztatów na adres e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.


W związku z ograniczoną ilością miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

 
Serdecznie zapraszamy!

Miejsce : Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, ul. Opolska 15
Kontakt : 32/ 35 111 86

Wróć

listopad 2017
P W Ś C Pt S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

 

kalendarium
strefa członkowska
strefa eksperta

projekty unijne

 

 kongres logo-01

Laury Umiejętności i Kompetencji

stawiamynajakosc

PARTNERZY