Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
partner w biznesie

Polityka Jakości

 

             

  

 

 

 

Księga Jakości  Wydanie    IV  

Rozdział 1

Wprowadzenie

 Data Wydania  25.04.2012
 Strona

 

POLITYKA JAKOŚCI REGIONALNEJ IZBY GOSPODARCZEJ W KATOWICACH


Polityką Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach jest partnerska współpraca z wszystkimi organizacjami zainteresowanymi działalnością Izby, oparta na wzajemnych korzyściach i poszanowaniu interesów.

 

Realizujemy przyjęte zobowiązania w sposób gwarantujący terminowe przekazywanie usług odpowiadających uzgodnionym wymaganiom. Doskonalimy obsługę Członków Izby oraz innych Klientów na bazie rozpoznanych oczekiwań.

 

Narzędziem jej realizacji jest stosowany System Zarządzania Jakością oparty na PN EN ISO 9001 obejmujący swoimi ustaleniami obszary działania, które w sposób bezpośredni lub pośredni przyczyniają się do tworzenia wizerunku Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach

 

Wyznaczyliśmy do realizacji następujące cele:

  • Umacniać na rynku Polskim oraz międzynarodowym swoją pozycję jako instytucji otoczenia biznesu oraz dostawcy usług dla Przedsiębiorstw na rynku krajowym i zagranicznym,
  • Doskonalić obecne usługi oraz wdrażać nowe usługi wspomagające przedsiębiorczość co pozwoli pozyskać nowych klientów,
  • Stale podnosić poziom satysfakcji naszych klientów,
  • Dostosowywać Izbę do zmiennych warunków jej otoczenia,
  • Ciągle doskonalić skuteczność Systemu Zarządzania Jakością.

 

W naszych działaniach wyjątkową uwagę przywiązujemy do szybkości reakcji na potrzeby klienta, terminowości realizacji zamówień, kultury obsługi klientów oraz jakości wykonywanych usług, a za podstawowe zadanie Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach uważamy ciągłe podnoszenie jakości wyrobów i poziomu świadczonych usług.

 

Najwyższe Kierownictwo zapewnia, że świadczone usługi spełniają wymagania i oczekiwania klientów oraz są zgodne z wymogami prawnymi oraz wymaganiami normy 9001.

                       

Prezes Izby – Dyrektor Generalny

Tadeusz Donocik

20.06.2016


Z przyjemnością informujemy, iż Regionalna Izba Gospodarcza została Laureatem Polskiej Honorowej Nagrody Jakości w 2007 oraz Laureatem XVI edycji konkursu Polskiej Nagrody Jakości w kategorii organizacje samorządu gospodarczego w 2010 r.

 

 

Polska Honorowa Nagroda Jakości

 

Laureat Konkursu w Kategorii Organizacje Samorządu Gospodarczego

sierpień 2017
P W Ś C Pt S N
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

 

kalendarium
strefa członkowska
strefa eksperta

projekty unijne

 

 kongres logo-01

Laury Umiejętności i Kompetencji

stawiamynajakosc

PARTNERZY