Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
partner w biznesie

Polityka Jakości

 

POLITYKA JAKOŚCI

Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach

 

Polityką Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach jest partnerska współpraca
z wszystkimi organizacjami zainteresowanymi działalnością Izby, oparta na wzajemnych korzyściach i poszanowaniu interesów.

 

Realizujemy przyjęte zobowiązania w sposób gwarantujący terminowe przekazywanie usług odpowiadających uzgodnionym wymaganiom. Doskonalimy obsługę członków Izby oraz innych klientów na bazie rozpoznanych oczekiwań.

 

Narzędziem jej realizacji jest stosowany System Zarządzania Jakością oparty na
PN-EN ISO 9001:2015 obejmujący swoimi ustaleniami obszary działania, które w sposób bezpośredni lub pośredni przyczyniają się do tworzenia wizerunku Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

 

Wyznaczyliśmy do realizacji cele w następujących obszarach:

  • umacnianie na rynku polskim oraz międzynarodowym swojej pozycję, jako instytucji otoczenia biznesu oraz dostawcy usług dla przedsiębiorstw;
  • doskonalenie obecnych usług oraz wdrażanie nowych usług wspomagających przedsiębiorczość, co pozwoli pozyskać nowych klientów;
  • stałe podnoszenie poziomu satysfakcji naszych klientów;
  • dostosowywanie Izby do zmiennych warunków jej otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych;
  • ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.

 

W naszych działaniach wyjątkową uwagę przywiązujemy do szybkości reakcji na potrzeby klienta, terminowości realizacji zamówień, kultury obsługi klientów oraz jakości wykonywanych usług, a za podstawowe zadanie Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach uważamy ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług.

Najwyższe kierownictwo zapewnia, że świadczone usługi spełniają wymagania
i oczekiwania klientów oraz są zgodne z wymogami prawnymi oraz wymaganiami normy
PN-EN ISO 9001:2015.

 

 

Katowice, dn. 28.02.2018 r.

 

 

 

                       

Prezes Izby – Dyrektor Generalny

Tadeusz Donocik

1.03.2018


Z przyjemnością informujemy, iż Regionalna Izba Gospodarcza została Laureatem Polskiej Honorowej Nagrody Jakości w 2007 oraz Laureatem XVI edycji konkursu Polskiej Nagrody Jakości w kategorii organizacje samorządu gospodarczego w 2010 r.

 

 

Polska Honorowa Nagroda Jakości

 

Laureat Konkursu w Kategorii Organizacje Samorządu Gospodarczego

październik 2018
P W Ś C Pt S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

 

rodo menu joomla
kalendarium
strefa członkowska
strefa eksperta

projekty unijne

 

 kongres logo-01

Laury Umiejętności i Kompetencji

stawiamynajakosc

PARTNERZY