Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach
partner w biznesie

Relacja ze szkolenia "Efektywne budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem"

 

Bez zbudowanych relacji opartych na zaangażowaniu i zaufaniu, trudno osiągnąć sukces w każdej branży. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami to kluczowa umiejętność, którą powinien posiąść każdy, kto poważnie myśli o rozwoju swojego biznesu w zakresie sprzedaży produktów lub usług. Budowane relacji, to proces składający się z wielu czynników, których świadomość wpływa na sukces w tym obszarze.

Bardzo dziękujemy Biznes Progres i Wojciechowi Gabryelczykowi za przeprowadzenie szkolenia "Efektywne budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem". 

Osią spotkania była zmiana sposobu podejścia do relacji z klientem, dokonywana poprzez rewizję dotychczasowych priorytetów. Szkolenie pokazało, że w relacji z klientem nie jest najważniejszy produkt czy usługa, lecz czynnik ludzki i umiejętność rozwiązywania problemów klienta za pomocą oferowanych możliwości.

 

szkolenie na strone

 

Wojciech Gabryelczyk - Menadżer i coach. Od 20 lat współpracuje z firmami, zajmując się zwiększaniem ich efektywności i skuteczności w obszarze zarządzania, sprzedaży oraz rozwoju. Jest praktykiem w zarządzaniu średnimi i dużymi przedsiębiorstwami, zatrudniającymi od kilku po setki pracowników. Celem jego pracy jest sprawianie, by ludzie odkrywali swoje talenty, pozbywali się barier i ograniczeń, rozwijali nowe kompetencje i w ten sposób budowali pozycję zawodową i rynkową.



wrzesień 2017
P W Ś C Pt S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

 

kalendarium
strefa członkowska
strefa eksperta

projekty unijne

 

 kongres logo-01

Laury Umiejętności i Kompetencji

stawiamynajakosc

PARTNERZY